Creative solutions.

Creative ideas.

Creative design.

PÁR sTEPŮ K NOVÉ PRÁCI

 

 

 

 

Kdo jsme

heart2

Srdcaři

Práce, kterou děláme, nás baví. Naplňují nás unikátní projekty, které máme možnost aktivně rozvíjet od začátku do konce! Na to, co nás živí, jsme pyšní.

icon_monet

Moneťáci

To není pracovně – právní vztah, to je status mysli. Stát se jedním z nás neznamená jen začít tady pracovat,
ale stát se členem téhle rozmanité party.
Někteří z nás už ji drží skoro 20 let.

icon_head

Otevřené hlavy

Abys měl něco, cos nikdy neměl, musíš udělat něco, cos ještě nikdy neudělal. To máme na paměti, když se
v našem týmu objeví otevřená hlava. Má naši plnou podporu, abychom se neustále posouvali kupředu.

icon_bread

Technologie jsou náš denní chléb

Firma vznikla na myšlence elektronické peněženky. Postupem času se k elektronickým platbám
přidala ještě celá digitální identita. Je celkem
jedno, v kterém oddělení pracujeme,
„core business“ nás ovlivňuje všechny.

icon_learn

Se učit, se učit, se učit

S ohledem na předchozí bod je nedílnou součástí práce
u nás chuť a vůle se neustále učit něčemu novému. Technologie a digitální svět se rozvíjí každým dnem, a my mu chceme stačit. Vzděláváme se sami i pod taktovkou firmy, ale víc než kde jinde platí, kdo chvíli stál…

icon_shoes

Kravatu nech doma

Pro každodenní pohyb po kanceláři nám stačí běžné oblečení, to v čem se cítíme dobře. Obchodní jednání
si žádá formálnější styl, ale v obleku tu
každý den nestrašíme.

Po práci

Koho hledáme

Ústa

Prořízlá (přiměřeně). Nejsou rychlejší než hlava. Používají slova: ano, díky, prosím, rád.

Hlava

Plně funčkní, zachovávájící stálou teplotu
i ve vyhrocených situacích.

Srdce

Na pravém místě, silné a připravené bít v našem rytmu.

Ruce

Nejsou obě levé, ochotné pomoci, když je potřeba.

Nohy

Levá zadní zvládá výzvy, pravá začíná každý den.

Benefity

ikona_pruzina

Pružná pracovní doba

Pracovní doba je (v rámci možností) v rukou každého z nás, přijďte na šest, sedm, osm, nejpozději v devět. Zdržet se tu musíte minimálně do tří.

ikona_scap

Tatínkové, slavte!

V převážně mužském pracovním kolektivu víc než jasná volba: chápeme, že narození potomka je potřeba řádně oslavit. Od nás k tomu máte 3 dny placeného volna! Ať jsou ty děti zdravé jak řípy, no ne? :)

ikona_kalendar

Podíl na zisku

Když se daří nám, daří se i firmě. Abychom z toho měli víc než dobrý pocit, dostáváme při plnění plánu podíly ze zisku ve formě 13. a 14. platu.

palma

5 dní volna navíc

Občas je potřeba si pořádně odpočinout, proto k zákonné dovolené máme v Monetu navíc ještě pětidenní bonus.

ikona_pizza

Na malý i velký hlad

Každého z nás může přepadnout hlad.
A když zrovna nemáme sbalenou svačinku nebo jsme si zapomněli objednat oběd, můžeme si za zvýhodněných podmínek objednat teplé jídlo až do kanceláře. :)
A to se prostě hodí!

ikona_skola

Vzdělávání

Mozek je v podstatě sval, a čím víc ho zatěžujeme, tím je silnější. :) Proto se vzděláváme jak odborně, tak jazykově. Individuálně, podle své odbornosti.

ikona_kava

Čerstvá káva v Café+

Nejlépe se den startuje s šálkem horké vonící kávy. U nás ji máš v neomezeném množství.

ikona_pujcka

Půjčky na bydlení

Při rekonstrukci bytu nebo domu občas nestačí jen vlastní zdroje. Abychom nemuseli hned i pro drobnou půjčku běžet do banky, máme možnost si půjčit přímo u zaměstnavatele.

ikona_kolo

Zázemí pro cyklisty

Pro cestu do práce na kole u nás najdete všechno: cyklostezku skoro až k firmě, kolárnu, sprchu, šatnu. A po ranním probuzení v sedle se mnohem lépe soustředí i na práci.

ikona_fotbal

Fotbálek nesmí chybět

Po práci legraci, pravil klasik. A tak si každou středu naši kolegové vyráží zahrát fotbálek. Hřiště pronajímá společnost a zahrát si může přijít každý kdo má chuť.

ikona_obed

Stravenky nebo oběd?

V sídle firmy je pro zaměstnance připraven i výdej obědů, které nám dováží ze zlínské 4* restaurace. A kdo si chce obědy vařit sám, dostane stravenku.

ikona_ovoce

dávka vitamínů

Imunitu posilujeme celoročně, každé pondělí si tak můžeš dát Ugo čerstvou šťávu. A všechny ostatní dny čerstvé ovoce.

Volné pracovní pozice

Vývoj


foto_APO ALEŠ POPELKA Všechno jde, když se chce.
My chceme a víme jak…
VEDOUCÍ VÝVOJE

JAVA Developer - uvítáme zkušené vývojáře i nováčky

Stále rosteme a tak hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici JAVA Developer. Zlín, Olomouc, Vsetín nebo snad Přerov? Vyberte si pobočku v blízkosti Vašeho bydliště.

CO BUDEŠ DĚLAT:

— Vyvíjet aplikace na platformě JAVA, převážně ve Springu.
— Spolupracovat na vývoji a to od počátečního návrhu projektu, přes vývoj a dokumentaci až po spolupráci s testery

CO POTŘEBUJEME:

— Tvou praktickou zkušenost s vývojem a znalost technologií, na kterých děláme….nebo chuť a schopnost se učit, co ještě neznáš. A my ti v tom pomůžeme.
— Co je třeba znát: Spring Framework, J2EE; SOAP; REST

UVÍTÁME:

— Hazelcast; Hibernate
— JavaScript; AngularJS; HTML; CSS
— Podpůrné nástroje jako Git, Maven, Jenkins,…
— Relační databáze - používáme Oracle, PostgreSQL, MariaDB (MySQL)

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:

— Práce na projektech rozvíjejících náš centrální systém
— Používání nejmodernějších přístupů a technologií pro systémy HA24/7
— Zajímavou práci ve stabilním kolektivu s dlouhodobě budovaným know-how.
— Motivující ohodnocení
— Příležitost k seberealizaci a osobnímu profesionálnímu růstu.
— Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení,
Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, 13. plat, Možnost studijního volna

Když nám pošleš CV nebo LinkedIn, ozveme se ti v každém případě do 10ti dnů.




IT Architect - Zlín / Olomouc

Hledáme vhodného uchazeče / uchazečku na pozici IT Architect s možností pracovat z Olomouce nebo ze Zlína.

Náplň práce:

— Vedení technické části produktu
— Starost o architekturu produktu a její další rozvoj
— Spolupráce s externími dodavateli, připomínkování a kontrola souladu řešení s původními požadavky
— Konzultace technických návrhů nových funkcionalit, zodpovědnost za jejich integraci a kontrola výsledného produktu

Znalosti a dovednosti:

— Velmi dobrou znalost webové architektury a mobilních aplikací
— Znalost a schopnost navrhovat (relační) databáze
— Orientace v komunikačních technologiích
— Anglický jazyk (alespoň mírně pokročilý)

Dále uvítáme:

— Zkušenosti s HW prvky (technologický vhled)
— Znalost cloudových řešení (google cloud)

Benefity:

— Zázemí stabilní společnosti se silným odborným know-how
— Místo práce v Olomouci, popř. ve Zlíně
— Používání nejmodernějších přístupů a technologií a práci na velmi zajímavém netradičním projektu
— Prostředí podporující seberealizaci a další odborný růst (konference, školení…) včetně podpory jazykového vzdělávání
— Motivující ohodnocení, bonusy/prémie
— Pátý týden dovolené navíc
— Flexibilní začátek/konec pracovní doby
— Obědy / Stravenky

Když nám pošleš CV nebo LinkedIn, ozvem se ti v každém případě do 10ti dnů.


Bohužel aktuálně nemáme žádné pracovní nabídky pro toto oddělení.

Servis


MRA Miroslav Raška Lidi k nám nevolají proto, aby si popovídali.
I proto je důležité, aby jim odpovídal někdo, kdo ví o čem mluví
a umí to podat srozumitelně.
Ředitel IT support & services

IT SUPPORT SPECIALIST — ženy/muži — absolventi

Pojď s námi začít v IT! Láká tě IT obor, ale nemáš zkušenosti? Nevadí, všechno tě naučíme! Hledáme šikovné kluky a holky, kteří nám pomohou s podporou zákazníků na našem Helpdesku. Hodně kolegů u nás takto začalo a pak se našli ve vývoji, systémové a aplikační administraci a podobně.
Jsme česká špička v oblasti autentizačních systémů a platebních systémů. Staráme se o to, aby přihlašování do online aplikací, jako třeba internetové bankovnictví, bylo bezpečnější než Fort Knox a pohodlnější než dědovo křeslo. Staráme se také, aby platby mezi tisícovkami obchodníků a bankou běhaly, jak mají. Děláme na aplikacích pro miliony klientů, které musí zvládat tisíce požadavků za vteřinu. Nasazujeme do bank a státní správy ty nejmodernější technologie, pouštíme se do cloudového světa, děláme obří custom systémy i vlastní nové produkty. A staráme se, aby to furt šlapalo.

CO BUDEŠ DĚLAT TY:

— Registrovat a řešit zákaznické požadavky. Denně vyřešíme desítky drobných lapálií a staráme se, aby zákazníkům všechny systémy běžely, jak mají.
— Testovat aplikace, nástroje a implementace.
— Tvořit dokumentaci. Ta v případě problému vždycky pomůže.

CO POTŘEBUJEME:

— Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu - ta je pro nás klíčová. Pracujeme ve 12 hodinových směnách, od pondělí do soboty.
— Ochotu mluvit s lidmi a řešit jejich trable logickou cestou.
— VŠ/SŠ technického zaměření, pozitivní vztah k IT.
— Spolehlivost a pečlivost. Budeme na tebe spoléhat.
— Místo výkonu práce je střídavě ve Zlíně a v Praze.

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:

— U nás lidi rostou. Když budeš chtít, na servisu se nejlíp rozkoukáš a zjistíš, co tě baví. Naučíš se nové věci, posuneš se dál. To se nám líbí a podporujeme to.
— Ten pocit, kdy spravíš něco, co nefungovalo. Ten je nejvíc!
— Příjemné pracovní prostředí a kolegy, které jejich práce baví.
— Atraktivní systém odměňování a bonusů. A k tomu podíl na zisku.
— Motivující ohodnocení podle výsledků a pracovního nasazení.
— Bonusy/prémie, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, firemní akce, 13. plat
— Jsme normální lidi a normálně se bavíme. Firma nám párkrát do roka uspořádá fajn akci a mezi tím si to děláme příjemné sami v menších partičkách. Něco najdeš na Facebooku nebo youtube.

Když nám pošleš CV nebo LinkedIn, ozveme se ti do 10 dnů. V každém případě. Pak už by ses potkal osobně se svými kolegy a pak se uvidí.



CLOUD ADMINISTRÁTOR

Chceš spravovat systémy, na kterých opravdu záleží? Chceš se podílet na jejich implementaci, navrhovat vylepšení, rychlejší a efektivnější postupy? Dodáváme a spravujeme autentizační a transakční systémy pro největší české banky, do telekomunikací i nejznámějších retailových firem. Systémy, které používají miliony lidí. A právě hledáme člověka, který nám s tím pomůže.

CO BUDEŠ DĚLAT:

- Spravovat a udržovat systémy v cloudu.
- Administraci sítí a serverů.
- Navrhovat, implementovat a konfigurovat cloudové systémy.
- Řešit technické komplikace a nestandardní situace.

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:

- Dostaneš relevantní ohodnocení a podíl z projektu. Nemáme dané škatulky, každý je individualita. Konkrétní výši dohodneme osobně, podle toho, co umíš a budeš chtít dělat.
- Jsme normální lidi a normálně se bavíme. Firma nám párkrát do roka uspořádá fajn akci a mezi tím si to děláme příjemné sami v menších partičkách. Něco najdeš na facebooku nebo youtube.
- Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat

CO POTŘEBUJEME, ABYS MĚLA/MĚL:

- Znalost cloud computingu.
- Znalosti v oblasti sítí.
- Znalost administrace OS Linux nebo Windows.
- VŠ nebo SŠ technického zaměření.
- Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost.
- Pasivní znalost angličtiny.
- Smysl pro týmovou práci.
- Komunikativnost, logické uvažování.



IT APLIKAČNÍ SPECIALISTA

Chceš spravovat systémy, na kterých opravdu záleží? Chceš se podílet na jejich implementaci, navrhovat vylepšení, rychlejší a efektivnější postupy? Dodáváme a spravujeme autentizační a transakční systémy pro největší české banky, do telekomunikací i nejznámějších retailových firem. Systémy, které používají miliony lidí. A právě hledáme člověka, který nám s tím pomůže.

CO BUDEŠ DĚLAT:

- Testování, administraci a podporu provozu serverových aplikací.
- Podporu vývojového oddělení
- Spolupracovat na vývoji zákaznických aplikací.
- Řešit technické komplikace a nestandardní situace u zákazníka.
- Tvořit dokumentaci.

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:

- Dostaneš relevantní ohodnocení a podíl z projektu. Nemáme dané škatulky, každý je individualita. Konkrétní výši dohodneme osobně, podle toho, co umíš a budeš chtít dělat.
- Jsme normální lidi a normálně se bavíme. Firma nám párkrát do roka uspořádá fajn akci a mezi tím si to děláme příjemné sami v menších partičkách. Něco najdeš na facebooku nebo youtube.

CO POTŘEBUJEME, ABYS MĚLA/MĚL:

- Ochotu učit se novým věcem.
- Komunikativnost, logické uvažování.
- Znalost klientských systémů MS Windows.
- Základní znalost administrace OS Windows server.
- Středoškolské či vysokoškolské vzdělání (technického směru výhodou).
- Dobrá orientace v IT problematice.
- Schopnost týmové práce.
- Pasivní znalost angličtiny.

Výhodou bude:

- Základní znalost scriptovacího jazyka PowerShell.
- Základní znalost SQL.

Když nám pošleš CV nebo linkedin, ozvem se ti do 10ti pracovních dnů. V každém případě. Pak už by ses potkal osobně se svými kolegy a pak se uvidí.


Bohužel aktuálně nemáme žádné pracovní nabídky pro toto oddělení.

Obchod


Václav Mladěnka Obchodujeme s unikátními produkty, které přizpůsobujeme potřebám našich zákazníků.
A je to rozhodně zábavnější, než prodávat rohlíky!
Business leader


Bohužel aktuálně nemáme žádné pracovní nabídky pro toto oddělení.

Finance


JVA Jan Vavrys Individuální přístup nejen na papíře dává prostor pracovitým a cílevědomým dostat se
v řádech měsíců tam, kam by se v jiných firmách šplhali roky.
Finanční ředitel


Bohužel aktuálně nemáme žádné pracovní nabídky pro toto oddělení.

HR


Miluše Dvořáková I za nejdokonalejší technologií jsou lidé,
kteří ji vytvářejí.
Vedoucí skupiny Podpora zaměstnanců

HR Support

Ahoj má nová následovnice nebo následovníku :-). Líbí se ti firmy, které myslí na své zaměstnance a dovolí jim růst? Tak to je naše společnost MONET+, a.s. tím pravým místem pro Tebe. Například já jsem se rozhodla v MONETu vyzkoušet oblast IT a tak Ti nabízím mou stávající pozici. Protože budu ve vedlejším oddělení, jsem připravena Ti ze začátku vše vysvětlit a pomoct.

Co u nás budeš dělat:

— Pomáhat při úkolech týkajících se náboru nových zaměstnanců.
— Vykonávat jak administrativní záležitosti, tak i vymýšlet a následně realizovat nové nápady, které by posunulo naše HR oddělení.
— Podílet se na přípravě eventů pro naše zaměstnance.
— Zajišťovat hladký onboardingový proces, bude pro tebe nejdůležitější, aby se u nás nováček cítil co nejlépe.
— Pečovat o spokojenost lidí ve firmě.
— Mít na starosti vzdělávání.
— Zajišťovat i různé marketingové záležitosti, domlouvat a objednávat zboží a služby.
— Plnit další úkoly odpovídající dané pracovní pozici dle potřeb společnosti, ale i podle Tvých schopností a oblasti zájmu.

Co od tebe očekáváme:

— Spokojenost lidí je pro tebe na prvním místě.
— Zájem o HR a dobré komunikační a organizační dovednosti.
— Pozitivní přístup k novým i rutinním úkolům.
— Používání počítače je pro tebe samozřejmostí, dokážeš se rychle seznámit s novými programy jako uživatel (např. inzertní portál, docházkový systém apod.).
— Mírně pokročilou znalost angličtiny (alespoň A2).
— Uvítáme orientaci v zákoníku práce a dalších souvisejících předpisech.

Co ti můžeme nabídnout:

— zajímavou a pestrou pracovní náplň a příležitost profesně vyrůst.
— firemní kulturu postavenou na respektu k zaměstnancům.
— možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, konference aj.).
— bonusy/prémie, 13. plat
— firemní mobilní telefon a notebook
— flexibilní začátek/konec pracovní doby
— stravenky/příspěvek na stravování a občerstvení na pracovišti
— dovolená 5 týdnů
— firemní akce


Bohužel aktuálně nemáme žádné pracovní nabídky pro toto oddělení.

Zapadneš k nám?

Jsi takový srdečný typ? ANO
Na vykání a oficiality v kanceláři tě moc neužije. ANO
Fungování v týmu ti moc neříká. NE
Jsi takový bezhlavý střelec, hlavu používáš pouze v sebeobraně.  NE
Chceš pracovat někde, kde ti to dává smysl.  ANO
Uděláš rád něco i nad rámec svých povinností, jen proto, abys pomohl.  ANO
Myslíš si, že hádka je nejlepší způsob jak prosadit vlastní názor.  NE
Jsi rád pro někoho inspirací a taky se rád necháváš inspirovat? ANO

Facebook
LinkedIn
YouTube